Pro klienty České spořitelny, kteří odebírali energie od dodavatelů ze skupiny Bohemia Energy

Milí klienti,

velmi nás mrzí tato nepříjemná situace, ve které se nacházíte. Jsme tady od toho, abychom ji společně s vámi, rychle a bezpečně zvládli. Špatnou zprávou je, že nenadálé ukončení činnosti společnosti Bohemia Energy, způsobilo řadu problémů. Tou dobrou ale je, že všechny mají řešení. Česká spořitelna si nás najala, abychom je s vámi vyřešili.

Jste-li bývalým klientem dodavatele ze skupiny Bohemia Energy (BOHEMIA ENERGY, COMFORT ENERGY, Energie ČS, Europe Easy Energy, X Energie), jsme tady pro vás, abychom vám zcela bezplatně pomohli s aktuální situací.

Pro klienty dodavatelů ze skupiny Bohemia Energy jsme připravili nový, plně digitální proces energetického poradenství.

[arve url=“https://vimeo.com/644341889″ title=“encall – představení nového, plně digitálního procesu energetického poradenství“ loop=“no“ muted=“no“ /]

Naleznete jej na adrese: https://energie.csas.cz/

Všechny klienty, kteří se nám doposud ozvali, budeme v řádu několika pracovních dnů postupně kontaktovat. Prosíme vás o trpělivost.

S novými dotazy se na nás můžete obracet telefonicky na čísle 800 044 044 nebo vyplnit kontaktní formulář níže. Všichni naši operátoři jsou aktuálně velmi vytížení, doporučujeme proto zvolit cestu kontaktního formuláře.

Co pro Vás můžeme udělat?

  • Na základě informací o vašem odběrném místě vám připravíme přehled individuálních nabídek od spolehlivých dodavatelů energií. Pokud se rozhodnete některou z nabídek přijmout, u vybraných dodavatelů za vás celý proces změny dodavatele bezplatně zařídíme.
  • Vše rychle a snadno vyřídíme. Přechod k novému dodavateli energií, díky on-line podpisu, není hromada papírování a běhání na poštu s výpovědí či novou smlouvou.
  • Jsme tady pro každého z vás, ať už máte dotazy ohledně výpovědi stávajícímu dodavateli, nové smlouvy anebo si prostě nejste jisti s výběrem nového dodavatele energií.

Pokud chcete vše začít řešit ihned, doporučujeme využít naš plně digitální proces energetického poradenství, který naleznete na adrese: https://energie.csas.cz/.

Nebo můžete vyplnit tento kontaktní formulář. Tento způsob je ale nejpomalejší a může to trvat až 2 týdny. Nezapomeňte prosím připojit poslední vyúčtování energií ve formátu PDF, jak Vám jej posílá dodavatel. Pokud jej nemáte již v elektronické podobě, tady je návod, jak jej získat:
Vyberte Vašeho dodavatele ze skupiny Bohemia Energy
[sp_easyaccordion id=“1941″]

 

Vše lze také vyřídit i prostřednictvím pošty. Zašlete nám vyúčtování a fakturu za energie na adresu:

„Faktury od dodavatelů ze skupiny BE“
encall s.r.o.
Sluneční náměstí 2562/2
158 00 Praha 5

a nezapomeňte prosím připojit Vaše kontaktní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, adresu). Jakmile budeme moci, zavoláme Vám a vše vysvětlíme.

Vyplňte kontaktní formulář

Fakturu nahrávejte ve formátu PDF a nejlépe přímo fakturu, kterou si stáhnete z Webové kanceláře od dodavatele ze skupiny Bohemia Energy, nebo kterou Vám dodavatel ze skupiny Bohemia Energy zaslal do e-mailu. Jak vypadá správná PDF faktura? (ukázka faktury od Energie ČS)
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 4 files.
Odesláním formuláře potvrzujete, že jste se seznámil s Podmínkami, na základě kterých Vás budeme kontaktovat za účelem poskytnutí služby, a Zásadami, podle kterých zpracováváme Vaše osobní údaje.

Ukázka ceníků

Orientační ceny zemního plynu v MWh s DPH (platné k 28.12.2021) při spotřebě 11MWh/rok.
Orientační ceny elektřiny VT v MWh s DPH (platné k 28.12.2021), sazba D02d při spotřebě 2MWh/rok.

Orientační ceny elektřiny NT v MWh s DPH (platné k 28.12.2021), sazba D45d při spotřebě NT 19MWh/rok, VT 1MWh/rok.

Nejčastější otázky

Kdy obdržím konečné vyúčtování?

Konečné vyúčtování Vám naše společnost vystaví nejpozději do 4 týdnů ode dne dodání potřebných dat od příslušného provozovatele distribuční soustavy.

Jak budou konečné vyúčtování počítat, když neznají stav elektroměru?

Pokud není znám stav elektroměru, tak se běžně vyúčtování vystavuje dle odhadu spotřeby. Jakmile dostanete dopis od dodavatele poslední instance (DPI) lze stav elektroměru (nahlášení samoodečtu) nahlásit přímo u něj. Dopisy klienti obdrží během příštího týdne.

Dorazila mi faktura z BE, mají mi vracet (přeplatek).

Přeplatek vám společnost vrátí, do termínu, který je na faktuře uveden.

Dorazila mi faktura z BE, mám doplatek

Doplatek uhraďte podle údajů na faktuře.

Jak to bude s dodávkou energií dál?

Dodávky elektřiny a plynu klientům nebudou přerušené. Nehrozí ani sankce či černý odběr energií. Toto platí i pro klienty dodavatelů skupiny Bohemia Energy.

  1. Klienti budou mít dodávku zajištěnou od dodavatele poslední instance (DPI). To znamená, že v této chvíli nemusí nic dělat. Automaticky budete převedeni k jinému dodavateli. Dodavatel poslední instance bude klienty písemně kontaktovat nejpozději během příštího týdne.
  2. Klienti si pochopitelně mohou vybrat nového dodavatele a uzavřít s ním smlouvu o dodávce. Tento proces mohou klienti udělat ve zkrácené lhůtě, přejít kdykoliv bezplatně v řádu dní.
Kdo je dodavatel poslední instance?

Jestliže nestihnete plynule přejít k novému dodavateli, bude vám automaticky přidělen dodavatel energií, kterého zákon nazývá dodavatelem poslední instance. V současné době jsou jím v závislosti na konkrétním regionu společnosti ČEZ Prodej, E.ON Energie a Pražská energetika v případě elektřiny a E.ON Energie, Innogy Energie (dříve RWE Energie) a Pražská plynárenská v případě plynu. Pod dodavatelem poslední instance můžete jako zákazník být až 6 měsíců, v tomto mezičase je důležité si najít nového dodavatele.
Novým dodavatelem může být i jeden z dodavatelů poslední instance. Pokud se rozhodnete zůstat trvale u tohoto dodavatele i v tomto případě je nutné uzavřít novou smlouvu a to kdykoliv v průběhu 6 měsíců.

Podepsal jsem smlouvu s dodavatelem skupiny Bohemia Energy, ale nezačal jsem od nich ještě odebírat. Co mám dělat?

Klientům doporučujeme obrátit se na svého stávajícího dodavatele a domluvit se s ním na možnosti zůstat u něj i nadále. Bohužel s největší pravděpodobností za jiných podmínek. Klientům také nabízíme možnost využít nabídky od společnosti encall – v tomto případě musí klient zavolat na naši linku 800 044 044.