Operátor zákaznické linky

  • Práce z domova – vybavíme tě nejmodernější technikou.
  • Nadstandardní ohodnocení.
  • Starost o příchozí hovory a e-maily.

Náplní tvé práce bude podpora zákazníků společnosti ČEZ, kteří mají objednanou fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo (realizace, dotace, distribuce). Budeš se starat o příchozí hovory, e-maily a následné řešení problémů zákazníka.

Co požadujeme?

  • Komunikativnost a dobrou náladu 🙂.
  • Touhu učit se nové věci a dosahovat stanovených cílů.
  • Výbornou znalost českého jazyka – jak mluvenou, tak psanou formou.
  • Musíš být týmový hráč.
  • Práce s počítačem pro tebe není problém.
  • Vzdělání pro nás není podstatné.
  • Dobré zvládání stresu a práce pod tlakem.

Co nabízíme?

  • Skvělý kolektiv, máme několik poboček po ČR (většinou v centru města), kde panuje přátelské pracovní prostředí.
  • Vybavíme tě nejmodernější technikou.
  • Nadstandardní finanční ohodnocení ve formě bonusů.
  • 20 dní dovolené a 3 sick-days.
  • Možnost přizpůsobit si délku směn na 6, 7 nebo 8 hodin denně. Vše je o domluvě.
  • Možnost práce z kanceláře, pokud by ti bylo smutno 🙂 – frekvence bude na tobě.
  • Profesionální školení, které tě připraví vykonávat svou práci s výbornými výsledky.
  • Dosažitelné pracovní cíle.

Pokud tě pozice zaujala, neváhej nám zaslat svůj kontakt a CV na email kariera@encall.cz. Jestli nás zaujmeš, rádi tě uvidíme na pohovoru.

Těšíme se na tvou reakci.
Tým encall