Operátor zákaznické linky
- Práce z domova – vybavíme tě nejmodernější technikou.
- Nadstandardní ohodnocení.
- Starost o příchozí hovory a e-maily.
Náplní tvé práce bude podpora zákazníků společnosti ČEZ, kteří mají objednanou fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo (realizace, dotace, distribuce). Budeš se starat o příchozí hovory, e-maily a následné řešení problémů zákazníka.
Co požadujeme?
- Komunikativnost a dobrou náladu 🙂.
- Touhu učit se nové věci a dosahovat stanovených cílů.
- Výbornou znalost českého jazyka – jak mluvenou, tak psanou formou.
- Musíš být týmový hráč.
- Práce s počítačem pro tebe není problém.
- Vzdělání pro nás není podstatné.
- Dobré zvládání stresu a práce pod tlakem.
Co nabízíme?
- Skvělý kolektiv, máme několik poboček po ČR (většinou v centru města), kde panuje přátelské pracovní prostředí.
- Vybavíme tě nejmodernější technikou.
- Nadstandardní finanční ohodnocení ve formě bonusů.
- 20 dní dovolené a 3 sick-days.
- Možnost přizpůsobit si délku směn na 6, 7 nebo 8 hodin denně. Vše je o domluvě.
- Možnost práce z kanceláře, pokud by ti bylo smutno 🙂 – frekvence bude na tobě.
- Profesionální školení, které tě připraví vykonávat svou práci s výbornými výsledky.
- Dosažitelné pracovní cíle.
Pokud tě pozice zaujala, neváhej nám zaslat svůj kontakt a CV na email kariera@encall.cz. Jestli nás zaujmeš, rádi tě uvidíme na pohovoru.
Těšíme se na tvou reakci.
Tým encall